Nederweerter VVD feliciteert Teun Heldens met voordracht als kandidaat-burgemeester gemeente Heeze-Leende

Teun Heldens (VVD), momenteel waarnemend wethouder in Nederweert, is op maandagavond 20 november voorgedragen als kandidaat-burgemeester voor de gemeente Heeze-Leende. Naar verwachting zal Heldens in februari worden geïnstalleerd.

In september werd Heldens voor een periode van 16 weken benoemd als waarnemend wethouder door afwezigheid van wethouder Jorik Franssen (VVD). Heldens maakt deze periode in Nederweert af en zal hierna aan de slag gaan bij de Brabantse gemeente.

Hans van Lierop, fractievoorzitter Nederweerter VVD, feliciteert Heldens met zijn voordracht als kandidaat-burgemeester bij gemeente Heeze-Leende. “Wij zijn de heer Heldens bijzonder dankbaar voor de manier waarop hij ons deze periode heeft geholpen en feliciteren hem met deze voordracht. Voor hij aan dit avontuur in Nederweert begon is Teun transparant en duidelijk geweest over zijn ambities. Met zijn energieke karakter en zijn ruime politieke ervaring vanuit de raad van Peel en Maas, de Provinciale Staten in Limburg en de ervaringen die hij meebrengt vanuit zijn wethouderschap in Nederweert ben ik ervan overtuigd dat Heeze-Leende het goed heeft getroffen.”