Meedenker gezocht!

Woorden bouwen geen huizen, buurten knappen zichzelf niet op en onze straten blijven niet vanzelf veilig. Daar zijn optimisten voor nodig die hun handen uit de mouwen steken. En daar zijn wij naar op zoek. De aankomende gemeenteraadsverkiezingen van 16 maart 2022 biedt kansen om je nu aan te sluiten bij ons VVD-team.

Wie zoeken wij?
Vind jij het leuk om met mensen te praten en aan de slag te gaan met wat zij in hun buurt belangrijk vinden? Ben je enthousiast en wil jij onze gemeente samen nóg beter maken? Dan is de Nederweerter VVD op zoek naar jou.

Wat gaan we doen?
Samen gaan we aan de slag met wat er binnen de gemeenschap speelt. We organiseren veel bezoeken binnen onze gemeente en bereiden gezamenlijk de gemeenteraadsvergaderingen voor. De lijnen zijn kort binnen de VVD en dat helpt jou om te kunnen doen wat nodig is voor de mensen in Budschop, Leveroy, Ospel, Ospeldijk, Nederweert-Eind en Nederweert.

Meer informatie?
Wil jij meer informatie over hoe jij als vrijwilliger bij de
Nederweerter VVD actief kunt worden?

Neem dan contact op met Jorik Franssen, fractievoorzitter van de Nederweerter VVD (j.franssen@raad.Nederweert.nl). We leren je graag kennen!