Mooie opkomst bij eerste debatten

Afgelopen donderdag (1 maart) was de VVD aanwezig op de eerste (besloten) politieke bijeenkomst bij PSW in Nederweert.

Met veel plezier en enthousiasme waren Theo Coumans, Jorik FranssenElly Scheepers en Marijn Teunissen namens de VVD op bezoek bij PSW. Samen met andere partijen hebben we in heldere taal aangegeven waarvoor wij staan. Een mooie avond met voldoende ruimte voor vragen en waarbij iedereen goed met elkaar in gesprek is gegaan. Hartelijk dank voor de gastvrijheid!

Op woensdag 7 maart is de VVD met veel plezier met inwoners in gesprek gegaan in de Pinnenhof, tijdens de politieke avond georganiseerd door de ouderenverenigingen. Onze #2 Jorik Franssen heeft kort en krachtig uiteengezet waar de VVD voor staat en wat de VVD precies voor onze oudere inwoners wil doen. Daarna heeft onze lijsttrekker en huidig wethouder Theo Coumans vragen uit de zaal beantwoord.

Heb je ons gemist? Niet getreurd, vrijdag zijn we ook aanwezig bij het politieke "speeddaten" in de Nederweerter bieb. Graag tot dan!