Hans Houtman officieel aan de slag als wethouder

Tijdens de raadsvergadering van 8 oktober werd Hans Houtman officieel beëdigd tot wethouder. Fractievoorzitter Elly Scheepers sprak namens de VVD vooraf een woord van dank uit aan Renée Wernink, die de afgelopen 7,5 jaar met grote inzet en kennis van zaken haar taak als wethouder heeft uitgevoerd. Voor Renée waren er bloemen en gelukwensen met haar nieuwe baan bij de gemeente Venlo.

Vervolgens werd Hans geïntroduceerd als de beoogde nieuwe wethouder. De raad stemde unaniem in met zijn benoeming. De VVD is er van overtuigd dat Hans namens het college de belangen van Nederweert en haar inwoners goed kan behartigen. Hij heeft vele jaren ervaring opgedaan op verscheidene leidinggevende functies in het bedrijfsleven en heeft de capaciteiten om de uitgangspunten en doelstellingen van het coalitieakkoord voor zover nog niet uitgevoerd verder uit te werken en eventueel af te ronden. De VVD wenst hem veel succes bij deze belangrijke taak!