VVD presenteert kandidaten

Op woensdag 19 maart vinden de gemeenteraadsverkiezingen plaats. Al eerder konden wij U melden dat bij deze verkiezingen Elly Scheepers-Dings de lijsttrekker voor de VVD in Nederweert zal zijn. De VVD heeft onlangs bij een ledenvergadering de volledige lijst van kandidaten vastgesteld. In de komende weken zullen wij deze kandidaten uitgebreid voorstellen. Met trots presenteren wij nu alvast de volledige lijst.

De VVD is een partij voor alle inwoners van Nederweert. Bewust is er dan ook gekozen voor een lijst waarin alle dorpskernen en leeftijdsgroepen goed vertegenwoordigd zijn. Daarnaast is er ook oog voor de toekomst: de lijst bevat een goede mix van ervaren raadsleden en nieuwe talenten.

1. Elly Scheepers-Dings  (Nederweert-Schoor)
2. Martin Stroomer  (Nederweert)
3. Hans Houtman  (Budschop)
4. Eveline Korsten  (Nederweert-Eind)
5. Theo Coumans  (Ospel)
6. RenĂ©e Wernink  (Ospeldijk)
7. Helma Bongers  (Ospel)
8. Maarten Smeets  (Ospeldijk)
9. Henk Willems  (Nederweert)
10. Henrico Gijzen  (Nederweert)
11. Arno Ansems  (Nederweert)
12. Bart Salemans  (Leveroy)
13. Lee Timmermans  (Nederweert)
14. Will van Hoeij  (Ospeldijk)
15. Wilhelmien Ogier-Dings  (Ospel)
16. Ton Caris  (Nederweert)
17. Jan van Iersel  (Nederweert)

Uiteraard kunt U in de aanloop naar de verkiezingen via deze website op de hoogte blijven van het nieuws rondom de VVD. Ook zijn wij te vinden op Facebook via www.facebook.com/vvdnederweert  en te volgen op Twitter via @vvdnederweert.