Jan, dank je wel!

Ongetwijfeld kent ook u Jan van Iersel. Jan is al vanaf het begin actief bij de VVD Nederweert, en ook bij de komende gemeenteraadsverkiezingen is hij van de partij op lijst 4, no. 17. Hij heeft zich op allerlei gebied ingezet voor de mensen van Nederweert.

© Arno Ansems

Jan en zijn vrouw Cisca wonen inmiddels al weer jaren aan het Brugske, al is Jan nog dagelijks op het bedrijf van zijn zoon te vinden. Als buurman, heeft Jan de nieuwbouw van het Zorgcentrum St. Joseph op de voet kunnen volgen. Een mooi gebouw, waar Jan erg enthousiast over is. Wat hem wel verbaasde, was dat er bij de inrichting van de omgeving van het zorgcentrum geen trottoir werd aangelegd langs de St. Josephstraat en Schoolstraat. Veel buurtbewoners spraken hem daar op aan. Want bezoekers en buurtbewoners moesten nu over de straat lopen en dat is natuurlijk niet echt veilig. Verschillende keren heeft hij dit onder de aandacht van wethouder Mackus gebracht. In eerste instantie zonder succes, maar wie Jan een beetje kent, weet dat hij niet op geeft.  Hij nodigde de wethouder uit om zelf eens te komen kijken. Jan’s vasthoudendheid werd uiteindelijk beloond! Inmiddels is er alsnog een stoep aangelegd, tot volle tevredenheid van de buurt.
Jan, bedankt daarvoor!

Fractie VVD Nederweert