Nieuwe gemeenteraad van start

Afgelopen week waren er twee speciale raadsvergaderingen. Namens de VVD namen Theo Coumans en Maarten Smeets afscheid, die respectievelijk 8 en 4 jaar in de gemeenteraad hebben gezeten. In de vergadering van donderdag 27 maart werden de nieuw gekozen raadsleden geinstalleerd. Voor onze fractievoorzitter Elly Scheepers-Dings betekende dit de start van haar zesde periode als raadslid. Zij wordt deze raadsperiode bijgestaan door Martin Stroomer, voor wie het raadslidmaatschap een nieuwe uitdaging is.

In de vergadering van dinsdag 25 maart werd afscheid genomen van de raadsleden die niet meer terug keren in de nieuwe raad. Namens de VVD namen Theo Coumans en  Maarten Smeets afscheid, die respectievelijk 8 en 4 jaar in de gemeenteraad hebben gezeten. In de vergadering van donderdag 27 maart werden de nieuw gekozen raadsleden geinstalleerd. Voor onze fractievoorzitter Elly Scheepers-Dings betekende dit de start van haar zesde periode als raadslid. Zij wordt deze raadsperiode bijgestaan door Martin Stroomer, voor wie het raadslidmaatschap een nieuwe uitdaging is.

Het bestuur van de VVD Nederweert bedankt Theo en Maarten voor hun goede werk als raadslid en wenst Elly en Martin veel succes de komende raadsperiode!