Theo Coumans beoogd wethouder voor de VVD

Als VVD afdeling Nederweert hebben wij het genoegen U mede te delen dat wij een opvolger voor de heer Hans Houtman hebben gevonden in de persoon van de heer Theo Coumans.

Theo is 48 jaar oud, woonachtig in Ospel, getrouwd met Annemiek en vader van twee dochters en een zoon. Hij is agrarisch ondernemer en heeft daarnaast bestuurlijke ervaring in de landelijke belangenbehartiging van pluimveehouders. In de periode van 2006 tot 2014 was Theo raadslid voor de VVD in Nederweert.

Ten aanzien van de portefeuilleverdeling is er in overleg met coalitiepartner CDA overeengekomen om het onderdeel plattelandsontwikkeling, waaronder het project Buitengebied in Balans, over te dragen aan wethouder Hubert Mackus. Tegelijkertijd gaat het onderdeel Openbare Ruimte naar de portefeuille van Theo. Wij, het bestuur en de fractie van de VVD afdeling Nederweert, wensen Theo veel succes met zijn nieuwe uitdaging.

Theo Coumans: “Ik ben zeer enthousiast over deze nieuwe taak, die ik met veel energie zal gaan vervullen.”